top of page

SALON VOORWAARDE

AFSPRAAK

Mijn tijd is waardevol en die van jou ongetwijfeld ook. Als je te laat bent op jouw afspraak verlies je die tijd en is de behandeling dus korter.

Als je behandeling is ingekort door het te laat komen, wordt de volledige behandelingsprijs in rekening gebracht

AFSPRAAK VERZETTEN

Je kan de afspraak verzetten tot max 24 uur voor de afspraak kosteloos verzetten/annuleren.

ZIEK OF FAMILIE OMSTANDIGHEDEN

Als jij of een ander persoon in je huishouden, een infectie of een heftige griep heeft, neem contact met mij op om te kijken naar de mogelijkheid om de afspraak te verzetten naar een later moment. Voor mijn veiligheid en die van andere klanten kom A.U.B. niet ziek naar de afspraak. Als je toch ziek naar de afspraak komt kan ik de afspraak verkorten, annuleren of verplaatsen naar een moment dat je weer beter bent. Voor een lastminute annulering door ziekte of familieomstandigheden mag je 1 keer de afspraak binnen 24uur annuleren of verplaatsen. Na deze keer is de annulering of het niet komen opdagen op de afspraak  voorwaarden van toepassing.

ANNULEREN OF NIET KOMEN OPDAGEN OP DE AFSPRAAK

Je afspraak verzetten kan tot 24u van te voren, doe je dit later of kom je niet opdagen heeft dit de consequentie dat ik hier voor koste in rekening breng. Als tegen prestatie beloof ik om onze afspraken te respecteren en zelf ook op tijd te zijn.

TERUG BETALING VOORWAARDEN

Je betaald voor de tijd, vakkennis, product en andere uitgave om de behandeling uit te voeren. Op geen enkele voorwaarden wordt er een terugbetaling gedaan om redenen van service en producten. Als je niet tevreden bent over een behandeling neem dan binnen 72 uur contact op zodat wij dit samen kunnen bespreken en aanpassen waar mogelijk met een gratis 30 min bijwerking als het komt door een falend product of een verkeerde applicatie. Indien de nazorg regels niet zijn nageleefd dan kan ik het herstellen tegen het normaal geldende tarief

VELIGHEID

Veiligheid staat in mijn salon voorop, Daarom zijn kinderen en/of dieren niet toegestaan in mijn salon. Mochten er allergieën bekend zijn wees hier altijd duidelijk over. Ook moet iedereen zich houden aan de richtlijnen van het RIVM voor Covic-19 die op dit moment geldig zijn zolang dit nodig is. 

AANSPRAKELIJKHEID

Ik ben niet aansprakelijk voor de gevolgen van het niet naleven van de adviezen die ik als schoonheidsspecialiste geef betreffende de gekregen behandelingen. Of achtergehouden informatie over bekende allergieën.

Bestel voorwaarden

Alle bestellingen worden verstuurd zodra betaling is voldaan via over boeking of Tikkie.

Verzendkosten zijn voor de klant, verzend verwerking 3 a 4 dagen,

 ophalen in de salon kan ook. 

Maximaal 2 per product per klant.

 

Omdat de producten luchtdicht verpakt zijn, moet je eerst voor vacuüm zorgen door te pompen, mocht dit niet lukken neem even contact op dan kijken we samen en kan het altijd omgeruild  worden mits de verpakking niet beschadigd is. 

Ik verpak de producten zonder product doosjes maar met veel zorg zodat er minimale kans is voor beschadiging door verzending. Mocht dit toch gebeuren graag een foto sturen hoe je het product hebt ontvangen dan wordt het omgeruild. 

De ingevulde velden worden alleen voor de bestellingen gebruikt. 

 

bottom of page